Evenimentul a fost o sarbatoare in adevaratul sens al cuvantului, atat in ceea ce priveste partea profesionala, dar si in ceea ce priveste show-ul. Dupa doi ani de pauza asteptarile pentru Autonet Mobility Show 2022 erau foarte mari, mai ales ca anul acesta, compania avea de celebrat 25+1 de ani de la infiintare. A rezultat o sarbatoare generala, in care peste 7.000 de clienti, furnizori, membri ai echipei Autonet, transportatori si colaboratori s-au bucurat impreuna de revedere si de surprizele pregatite de organizatori.
Autonet Mobility Show a fost mereu un eveniment dedicat profesionistilor auto din Romania, iar una dintre cele mai importante beneficii pe care le aduce este interactiunea directa dintre producatorii de componente si sisteme auto si specialistii care lucreaza cu ele. De aceea, cel mai important aspect este cel profesional.
In acest scop, la cele 100 de standuri, vizitatorii au fost asteptați cu cele mai noi trenduri din industria auto, explicate de cei mai importanti furnizori de produse si servicii din industrie. La fel ca de fiecare data, si standurile producatorilor de echipamente de service si diagnoza au generat un interes important, precum si cele ale conceptelor de service, a departamentelor si companiilor Grupului Autonet si ale marcilor exclusive. In total, echipa prezenta la standurile expozitionale a numarat 300 de persoane.
Un numar important dintre furnizorii globali participanti la eveniment, au ales sa fie parteneri speciali ai Autonet Mobility Show. Categoria Gold a fost compusa din: Bosch, Brembo, Castrol, Continental, Delphi Technologies, Driv, Febi, Forsius, KYB, Mahle, Mobil 1, Schaeffler, Valeo si ZF Aftermarket. Partenerii Silver au fost: Elring, Exide, Hella, Herth+Buss, Mann Filter, NGK-NTK, Nissesns, NRF si Varta.
Autonet Street Food Festival a fost un highlight foarte atractiv pentru vizitatori, mai ales dupa o tura de expozitie, sau dupa una de dans, atunci cand se simtea nevoia de realimentare.